Розуміння часу - це фундаментальна віха у розвитку дітей. Вона розвиває дисципліну і допомагає усвідомити, що таке минуле, сьогодення і майбутнє. З раннього віку можна і потрібно вчити тому, як визначати час.
Почати з простого
Як і все, що вивчає дитина, визначення часу - це процес. Перш ніж діти зможуть зрозуміти, що означають числа на годиннику, їм потрібно зв'язати це з послідовностями подій. Батьки повинні завжди уточнювати "коли" вони збираються щось робити. Описуючи події в таких сегментах, як "вчора", "сьогодні вранці / днем / ввечері", "зараз" і "завтра", діти вчаться поняттю часу. Це допомагає їм дізнатися, що описує час, і розташувати події в лінійному хронологічному порядку.
Розклад дня
У більшості батьків є певний розпорядок дня для своєї дитини. Він допомагає розвинути почуття часу. Наприклад, малюк може знати, що після обіду він трохи пограє в своїй кімнаті, а потім вздремнёт. Батьки можуть конкретизувати кожне дії - наприклад: «О 12:00 у нас обід, потім ти можеш пограти до 13:00 в своїй кімнаті, і будеш відпочивати до 15:00».
Немає цифровим годинах
Коли малюк навчиться розуміти числа, у нього може виникнути спокуса визначати час за допомогою простих для читання цифрових годин. На жаль, це створює перешкоду, яке доведеться долати в майбутньому. Цифровий годинник не можуть передати концепцію "прогресу" і "кількості". Вони показують час на дуже абстрактному "мовою" чисел. Аналоговий годинник, з іншого боку, показують, як йде час, переміщаючи фізичні покажчики. Це свого роду постійно мінливий образ, і мозок дитини працює з ним краще, ніж з числами.
Спочатку годинник
Перш ніж навчитися визначати час, дитина повинна знати числа. Спочатку до дванадцяти, а потім до шістдесяти, а пізніше вчити хвилини. Один з кращих способів навчити називати час - придбати навчальні дитячі годинник Miniland. Вони настільні, з двома стрілками і простим механізмом управління. У наборі є 12 карток, на яких зображені типові повсякденні ситуації і тимчасова завдання. Зі зворотного боку правильну відповідь.
Потім хвилини
Якщо порахувати дошістдесяти спочатку складно, можна додати ще один крок - навчити поняттям "чверть" і "половина". Для деяких дітей це може спрацювати краще, ніж відразу вказати точну кількість хвилин. Нехай дитина сама рухає стрілки і показує все на іграшкових годинах.
Вивчати, граючи